Anniqa Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Hej Har i dag ätit lchf i en vecka. Illamående, ont i magen, lite snurrig.... men det går tydligen över har jag läst..någon som har erfarenhet. ?? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitte Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Omställningsbesvär - kroppen ska lära om: gå från att ta energi från kolhydrater till att ta det från fett istället. Mer salt brukar hjälpa, salta extra på maten, ta en nypa salt och svälj ner med ett glas vatten. Maten vi äter lagar vi från grunden, inget salt är tillsatt. Färdigmat innehåller ofta salt. Drick ordentligt med vatten också, så ska du se att du snart mår bättre! 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anniqa Posted April 19, 2017 Author Share Posted April 19, 2017 Tack Bitten! De låter förhoppningsfullt. ..de är jobbigt.. illamåendet kommer o går så mkt..nästan så jag måste kräkas...hua?? Men jag ska dricka vatten o ta salt? 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Första tiden är ofta hemsk. Saltvatten, som Bitte skriver, liksom en kopp buljong är väldigt bra. Sedan är det lite som att sluta röka; för en del funkar trappa ner bäst medan andra behöver sluta tvärt. Lycka till! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRAKULLA Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 För mig har det hjälpt att knapra på en bit paprika eller annan grönsak. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts