Popular Post Syster Posted April 23, 2017 Popular Post Share Posted April 23, 2017 Igår var inte någon speciellt bra dag Jag vaknade med den värsta nackspärr jag någonsin haft, rörelseförmågan i nacken var cirka en millimeter åt alla häll, förutom att titta neråt, den var exakt noll. Av en annan anledning (som vi inte behöver gå in på så mycket, men som ni kanske kan räkna ut ) så stoppade jag i mig 11 matskedar kokosolja Vi kan säga så här, att jag var mätt resten av dagen och på kvällen så kunde jag vrida på huvudet några centimetrar i alla fall så dagen utvecklade sig i alla fall bättre än vad jag trodde, och idag är jag nästan återställd, i alla fall i nacken, men primärproblemet är olöst så det blir nog samma dos idag också av kokosolja. Så kontentan av det hela är att jag upptäckt ett nytt mirakelmedel mot nackspärr av en slump, ungefär som penicillin och champagne 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 Fast champagne låter som en godare medicin... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Å andra sidan later kokosolja som en medicin man har hemma, vilket är en fördel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts