Blogg-Postare Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 Foto: GettyImages Sid blev medlem på Diet Doctor för bara en månad sedan, började med LCHF och tydligen har han haft framgång med att reversera sin typ 2-diabetes: Mejlet, översatt från engelska Bäste Andreas, Jag blev medlem på Diet Doctor för en månad sedan och det har varit så lärorikt och upplysande. Föreläsningarna, kunskapen, gästföreläsarna och medlemmarnas kommentarer är mer uppmuntrande än vilket besök som helst hos min läkare som vill att jag tar Metformin trots de fantastiska resultat jag får med LCHF. Jag har i princip normalt blodsocker… Läkarna ska inte hänvisa folk till American Diabetes Association och deras dietister, de skulle istället skicka dem till Diet Doctor. Jag har i princip normalt blodsocker, med undantag av morgnarna, det som dr Fung beskriver som gryningsfenomenet. Jag planerar att försöka mig på hans fasteprogram som ska vara en hjälp. Mitt mål är att slippa ta 1000 mg Metformin tidigt i januari någon gång.Jag kan inte nog betona hur viktig din sida och dina föreläsningar är för de med typ 2-diabetes som vill undvika läkemedel och de fruktansvärda biverkningarna. Jag hoppas att du vill ta emot min stora tacksamhet för det arbete du lägger ner. Du gör mänskligheten en stor tjänst och det spelar ingen roll hur mycket livsmedelsindustrin och lobbyisterna kämpar emot. Styrkan i utbildning och kunskap kommer att segra. Jag hoppas att 2017 blir ditt bästa år hittills. Jag har många vänner i Sverige och jag anser att ert land är mycket progressivt och mycket speciellt. Vänliga hälsningar, Sid Kommentar Gratulationer Sid – vi är så glada att stå till tjänst! Kom igång Vill du göra det Sid har gjort? Anmäl dig till vår gratis tvåveckors LCHF-utmaning! Du kan också använda vår gratis guide LCHF för nybörjare. Om du vill underlätta maximalt rekommenderar vi vårt splitternya verktyg Kostdoktorns veckomenyer – prova gratis en månad. Ingen reklam, ingen bindningstid. Må Tis Ons Tor Fre Lö Sö Mer LCHF för nybörjare Så normaliserar du ditt blodsocker Hur man går ner i vikt Vill du också inspirera? Har du en framgångshistoria att dela med dig av här? Det är ett effektivt sätt att inspirera andra till att förändra sina liv. Mejla din historia till mig på andreas@kostdoktorn.se. Före- och efterbilder är bra för att göra din historia konkret och extra inspirerande för andra. Berätta om det är ok att dela ditt namn och bild eller om du vill vara anonym. Tipsa också gärna om du har en blogg eller Instagram eller liknande för läsare att följa dig. Fler framgångshistorier Ta del av över 500 framgångshistorier. Video om typ 2-diabetes 4,4 av 5 stjärnor5 stjärnor66%4 stjärnor16%3 stjärnor8%2 stjärnor8%1 stjärna0%12 röster1210:23 5,0 av 5 stjärnor5 stjärnor100%4 stjärnor0%3 stjärnor0%2 stjärnor0%1 stjärna0%5 röster542:54 4,9 av 5 stjärnor5 stjärnor93%4 stjärnor0%3 stjärnor6%2 stjärnor0%1 stjärna0%15 röster1505:13 4,8 av 5 stjärnor5 stjärnor75%4 stjärnor25%3 stjärnor0%2 stjärnor0%1 stjärna0%8 röster804:15 4,9 av 5 stjärnor5 stjärnor91%4 stjärnor8%3 stjärnor0%2 stjärnor0%1 stjärna0%12 röster1245:20 4,9 av 5 stjärnor5 stjärnor92%4 stjärnor7%3 stjärnor0%2 stjärnor0%1 stjärna0%14 röster1448:15 Stöd Kostdoktorn Vill du ge ditt stöd till Kostdoktorn och få tillgång till bonusmaterial? Ta en titt på vårt medlemskap. Gratis provmånad Inlägget ”Det har varit så lärorikt och upplysande” dök först upp på Kostdoktorn. Visa hela artikeln Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts