Popular Post Birgitta Höglund Posted April 25, 2017 Popular Post Share Posted April 25, 2017 Nygammal bok Nu är det äntligen dags att offentliggöra den bok jag suttit och jobbat med den senaste tiden. Annika Dahlqvist och jag har fått ett nytt förlag, Lumio, som nu ger ut en omarbetad och uppdaterad version av vår populära kokbok LCHF för seniorer. Det blir en specialutgåva med recept även från min kokbok Långkok för LCHF och Paleo, som också varit slutsåld en längre tid. Jag har samlat de mest populära recepten från båda böckerna och gör nu så de flesta fungerar för både LCHF och Paleo, då många på senare år gått över till att äta både glutenfritt och mjölkfritt. I länken nedan kan du nu förhandsbeställa boken "Gammaldags husmanskost på nytt sätt" till specialpriset 179 kr mot ordinarie pris 249 kr. Den kommer att ges ut i sommar, men boka den gärna redan nu. Jag blir väldigt glad om du delar länken till boken vidare, så fler får chansen att njuta av naturligt god mat. Och samtidigt äta sig till en bättre hälsa, så som det blivit för både Annika och mig. http://27663.shop.textalk.se/kultur-nutid-historia/gammaldags-husmanskost-pa-nytt-satt 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelico Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Vilken spännande bokidé. Och med dina goda recept! Den ska jag ge i present till några släktingar och vänner absolut! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birgitta Höglund Posted April 25, 2017 Author Share Posted April 25, 2017 Tack, Angelico, så glad att du vill ge bort vår kokbok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts