Ulrika5 Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 Hej alla, Jag planerar att börja läsa medicinska böcker och vill beställa dem på nätet. Skulle vilja fråga er om ni känner någon bra webbutik som har kanske reor just nu? Det är jättemånga butiker på nätet nu för tiden så svårt att välja. Hörde om Bokus http://www.bokus.com/kategori/medicin att den är bra. Hör av er! Tack 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NillaSten Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 Hej Ulrika, kolla gärna här http://promocodius.com/se/butiker/bokus-rabattkod de ger en rabattkod om du vill beställa böcker hos Bokus. Annars vet jag inte om de har reor just nu. Lycka till ! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 Välkomna till forumet, Ulrika5 och NillaSten! Är det populärvetenskapliga böcker eller läroböcker du vill läsa? Min erfarenhet är att de populärvetenskapliga böckerna ofta finns på bokus, cdon, adlibris osv och att de har rea mellan varven men vill man åt läroböcker är det svårare att hitta på dessa ställen. Funderar på om det inte finns nån site (facebook-forum?) för begagnad studentlitteratur, det borde påverka priset. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRAKULLA Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Glöm inte bort bibblan! Där kan finnas en hel del av det du söker. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Är det några speciella böcker du är intresserad av? Det kan ta ett tag att läsa den typen av litteratur så man kanske inte ska köpa på sig för mycket på en gång? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts