Eija Kalenius Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 Har hållit på sju veckor men kg rasar inte! Men däremot cm! vad gör jag för fel? Är reumatiker så jag äter mycket mediciner. Har följt strikt LCHF. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 4 timmar sedan, Eija Kalenius sade: Har hållit på sju veckor men kg rasar inte! Men däremot cm! vad gör jag för fel? Är reumatiker så jag äter mycket mediciner. Har följt strikt LCHF. Menna.. centimetrar är betydlig mycket bättre än kilon! Osenså.. har du en massa kilon att rasa? Var har cm rasat, är det i byxliningen så är det närmast perfekt! Mycket bättre än utslag på vågen iallafall. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 Strunta i vågen! Det är formen som räknas! Som Zepp skriver är det bäst om det plockar runt midjan (bukfett är ett tecken på fettinlagring runt inre organ) och vikten varierar ofta beroende på om du ätit nåt som binder vätska, t ex. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 Centimetrar är ju det som syns! Centimetrar är ju det som leder till mindre klädstorlekar! Kan bli dyrt iofs... Kilon är viktigt om du har problem med protesterande knän och fötter. Eller om du ska rida någon liten häst. Brottningstävlingar. Typ. :-) Annars är det bara en siffra. Centimetrar och kilon följs inte alltid åt, men ha lite tålamod. Det brukar komma. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts