Tobias Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 Är det fler som ska springa Göteborgsvarvet? Sjjälv startar jag i startgrupp nio. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 Nej, men ska försöka ta mig runt på Stockholm marathon om 2 veckor. Lycka till! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 Jag skulle ha sprungit Göteborgsvarvet men har hoppat av. Efter seedinglopp hamnade jag i startgrupp 13 men kollegorna, vare sig de tränat eller inte, hamnar i startgrupp 6 eller 7... Blev väldigt besviken över det systemet. Jag hade ju kunnat strunta i seedingloppet helt. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted May 19, 2017 Share Posted May 19, 2017 Har i princip inget emot Göteborgsvarvet.. men kunde de inte köra det loppet i en annan stad? De spärrar ju av hela staden så man inte kommer fram! Oandrasidan, de håler ju på och gräver upp hela innerstaden för att dölja någon järnväg så då kan de lika gärna passa på att annordna det loppet! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted May 19, 2017 Share Posted May 19, 2017 3 timmar sedan, Zepp sade: Har i princip inget emot Göteborgsvarvet.. men kunde de inte köra det loppet i en annan stad? De spärrar ju av hela staden så man inte kommer fram! Oandrasidan, de håler ju på och gräver upp hela innerstaden för att dölja någon järnväg så då kan de lika gärna passa på att annordna det loppet! Och samma företag är med i båda arrangemangen... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted May 19, 2017 Share Posted May 19, 2017 Lägga Göteborgsvarvet i Västlänken??? Det var ju kreativt!! Nej, jag ska inte delta. Och troligen inte heja på heller. Häromåret tittade jag på hela loppet och såg inte en enda bekant, fast jag vet att de sprang förbi. Enda resultatet var att det efteråt kändes som att omvärlden var på väg åt höger. Lätt förvirrande. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Tobias Posted May 20, 2017 Author Popular Post Share Posted May 20, 2017 Jag har några gånger sprungit förbi en kille med en tröja det står "SMÖR" på, sådana skulle vi ha allihop så skulle vi kunna heja på varandra! 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts