ellen_tigris Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Hej! Någon mer än jag som bor i Trollhättan och äter lchf...? På Ica Oden och Ica Jätten kan man köpa kiratakinudlar, ett steg i rätt riktning! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syro Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Äter Lchf sedan slutet av september 2012 och bor också i Trollhättan. Jag har sett nudlarna men har inte känt mig tillräckligt sugen att prova dem än. Nöjer mig med grönsaker och håller mig på ca 20 kolhydrater per dag. Min viktnedgång går sakta men säkert och det är det viktigaste för mig. De få gånger jag ätit ute har det inte varit några problem att byta ut ris /potatis /pasta mot något lämpligare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harlequin Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Hej! Någon mer än jag som bor i Trollhättan och äter lchf...? På Ica Oden och Ica Jätten kan man köpa kiratakinudlar, ett steg i rätt riktning! Hej, jo jag såg det i helgen då jag var på ICA Jätten, blev glatt överraskad . Köpte 2 st paket,...var faktiskt riktigt gott, dock kändes dom lite smådyra :/, inte mycket nudlar, en paket räckte till en portion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kahavia Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Noterade att Buddies i THN numera kan erbjuda ett LCHF-mål. Riktigt gott var det också! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emilia Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Jag är från grannstaden Vänersborg men hänger mycket i Trollhättan. Också noterat att Ica-butikerna i stan fått in en hel del bra saker, woho! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christina.holmstrand Posted February 7, 2015 Share Posted February 7, 2015 Jag bor också i Trollhättans kommun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennic Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Är Vänersborgsbo men Butlers steker alltid i riktigt smör sa de i somras. De serverade GI-burgare med riklig sallad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts