Jump to content

Min viktreseblogg med erfarenheter

Stefan S

Recommended Posts

Hej!

Jag hoppas inte detta kommer klassas som reklam eller något sådant, för isåfall ber jag om ursäkt på förhand och raderar tråden :)

Jag skulle bara vilja berätta om min blogg där jag skriver ner mina milstolpar, invägningar och andra erfarenheter. 

T.ex idag så har jag bloggat om att jag klarade elljusspåret på 2.4km utan att stanna en enda gång (joggade runt hela), vilket är en stor grej för mig. 

Jag har även lagt till inlägg från när jag började, från början så skrev jag på facebook om mina framgångar, främst mina invägningar, dessa har jag nu "konverterat" till bloggen så man kan "backtracka" lite :).

Bloggen skriver jag just nu för egen del, men hoppas att den ska bli lite inspiration för andra som vill börja eller håller på :). 

Här är länken till bloggen :)

Kommentarer uppskattas verkligen! :)

• Like 5

6 timmar sedan, Stefan S sade:

T.ex idag så har jag bloggat om att jag klarade elljusspåret på 2.4km utan att stanna en enda gång (joggade runt hela), vilket är en stor grej för mig. 

Den känslan har jag full förståelse för! :wub: Kanonbra jobbat! Och förstår jag dina inlägg på bloggen rätt är det snart -30kg..? :o

• Like 2

2 timmar sedan, MariaF sade:

Den känslan har jag full förståelse för! :wub: Kanonbra jobbat! Och förstår jag dina inlägg på bloggen rätt är det snart -30kg..? :o

Jaaa alltså, det har gått 20 kilo på 15 veckor, om det fortsätter i samma takt så är de väl -30 om cirka 5-6 veckor :)

• Like 4

• 5 months later...
4 minuter sedan, Kita 202 sade:

Fantastiskt bra sammanfattning av din resa. Mycket bra och inspirerande skrivet.

Kan nog få in en del nya till "den rätta läran", dvs LCHF;) Man måste bara bli intresserad när man läser....
Grattis alltså även till din bloggsammanfattning.

Tack ! Hänt så mycket så jag vet inte var jag ska börja . Men har ju haft mycket tid för reflekterande under alla mina promenader ?