Zepp Posted March 4, 2018 Share Posted March 4, 2018 20 minuter sedan, Tommy1982 sade: Frågeställningen var om njurar kan bli överbelastade. Nej jag är inte gravid. Bra fråga faktiskt för om du är man så skall de där gifterna tas om hand någonstans. Och jag vet faktiskt inte om olika externa kolväteföreningar lagras i adiopose vävnad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rajraj Posted March 11, 2018 Author Share Posted March 11, 2018 Invägning Söndag morgon: 101.8 kg (-0.7kg). Midjemått -3 cm. Hade hoppats på 2 siffrig vikt, men 3 cm ifrån magen är inte så illa på en vecka. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Det där med tvåsiffrig vikt är en milstolpe; känns väldigt bra. Men det kommer; tålamod bara :-) Men måtten är nog viktigare. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rajraj Posted March 18, 2018 Author Share Posted March 18, 2018 Söndag invägning: Vecka 11. 101.2 kg (-0.6kg). Midjemått: -1 cm. Inte speciellt nöjd, fast gör framsteg iaf. På den ljusa sidan orkar jag träna regelbundet nu i gymmet, samt att jag mår toppen! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rajraj Posted October 7, 2018 Author Share Posted October 7, 2018 Ramlade av tåget ett tag. Gick upp till 106 kg. Nu har jag sedan 3 veckor kört stenhårt igen och det funkar bra hittills. Söndag invägning: 101.4 kg (-4.6 kg på 3 veckor). Midjemått: 112 cm. Största ändringen jag gjort är att jag lagt till surkål och ibland kimchi till varje måltid, vilket jag tror är den större anledningen till att jag inte har någon hunger längre. Enda baksidan är att jag får springa på toa rätt många ggr per dag, har idag ökat mängden fiber, får se om detta hjälper. //Mvh 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rajraj Posted October 14, 2018 Author Share Posted October 14, 2018 Söndag invägning: 101.1 kg (-0.3 kg) //mvh 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 On 2018-10-07 at 12:29, Tommy1982 sade: Ramlade av tåget ett tag. Gick upp till 106 kg. Nu har jag sedan 3 veckor kört stenhårt igen och det funkar bra hittills. Söndag invägning: 101.4 kg (-4.6 kg på 3 veckor). Midjemått: 112 cm. Största ändringen jag gjort är att jag lagt till surkål och ibland kimchi till varje måltid, vilket jag tror är den större anledningen till att jag inte har någon hunger längre. Enda baksidan är att jag får springa på toa rätt många ggr per dag, har idag ökat mängden fiber, får se om detta hjälper. //Mvh Man får säga vad man vill om LCHF som metod.. men om man är vid sunda vätskor så innebär det rätt ofta iallafall att man testar litta nya matvaror/matvanor.. olika sätt att komponera måltider. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts